Thursday, April 2, 2015

Pomii



  Bătrâni, mari, groși, rămuroși, au păzit curtea, casa și grădina. Se umpleau de flori și de albine primăvara, se umpleau de grauri când se coceau cireșele și vișinele, umbreau și răcoreau aerul vara, îmi umpleau cămara cu dulcețuri, toamna. Mă primeau de la stradă și mă însoțeau până în lunca din spatele grădinii.
  De ce vorbesc la trecut? Pentru că... nu mai sunt aceiași, deși nu au plecat din curte. O echipă de ingineri horticoli(de fapt o pereche, un el și o ea) a decis că le trebuie tăiere de regenerare. Am fost de acord dar parcă a rămas o tristețe în grădină și în mine.
  Oricum, partea feminină a echipei m-a impresionat prin agilitate, curaj, forță. Bravo!

  De fapt, echipa a meritat (și merită) toată stima, nu a plecat până nu a terminat tot ce a promis că face (plus bonusuri), chiar dacă activitatea a durat până târziu, în noapte. I-am găsit pe net și au dat exemplu de seriozitate, amabilitate, politețe, profesionalism. Au venit cu scări, drujbe, foarfeci, clești, frânghii, pachetul cu mâncare...
Pomii, înainte și după.


























































Mirelun


-->

6 comments:

  1. Nu comentez, pentru că iar aș scrie "nu am văzut niciodată așa ceva"! Dar aceste cuvinte le citesc aproape la fiecare postare...
    Totuși am copilărit în curte cu pomi, la țară, satul avea livadă, niciodată și la nimeni nu am văzut asemenea tăiere!
    Frumoase imagini pe un fundal de un albastru ireal, frumoasă floarea!
    Este un nou început! Doamne-ajută!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am mai văzut o asemenea tăiere dar am incredere totuși în profesionalismul lor.
      Sănătate!

      Delete
  2. Cat a durat???si cat... a costat???imi place semnatura de la final..

    ReplyDelete
  3. A durat o zi lumină, s-a intrat și târziu în noapte pentru că a fost mult de muncă. Prețul a fost rezonabil ținând cont de efortul depus și dacă doriți detalii vă pot răspunde privat. Sunt patru copaci foarte mari și 25 de pomi mici. Au toaletat și trandafirii urcători ca bonus...

    ReplyDelete
  4. Buna soro, te salut de la poalele Raraului, din tinutul in care lumea se pregateste de Craciun nu de Paste, dupa zapada de afara. Frumoasa lucrare, sa vezi acum ce frumusete de pomi o sa ai si la anul ce de fructe. Merita si ei un repaus de un an. O seara frumoasa si Sarbatori fericite va dorim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A durat ceva până am reușit dar bine că s-a rezolvat.
      Sărbători fericite și multă sănătate!

      Delete