Sunday, January 13, 2013

Capsuneii

 Am plantat anul trecut, in luna Aprilie , cativa stoloni de capsuni pe o portiune micuta, asa ca pentru incepatori . In zona respectiva, in spatele gradinii langa padure, fostul propietar avusese capsuni, dar pentru ca ei nu au mai fost ingrijiti, aproape se salbaticisera. Faceau flori dar nu mai fructificau, asa ca m-am gandit sa reinnoim plantatia. Am primit de la o cunostiinta capsuneii si i-am plantat . Au facut flori destul  de repede si fructele au aparut rapid .






Baietii se bucura de tartele cu capsuni sau de prajiturile cu fructe, asa ca le-am pregatit de cateva ori aceste bunatati. Capsunii din gradina ta sunt cei mai gustosi , cred ca asta poate spune oricine .



     Tot in aceeasi zona am plantat si coacaz rosu, coacaz negru si zmeur .




Mireluna


1 comment:

  1. pe când purtam haine de culoarea câmpului, aşa mascam valurile de pământ ridicate în jurul tehnicii militare! nu puneam brazde de iarbă, "ca oamenii obişnuiţi", :) , semănam lucernă care înverzea rapid apoi plantam tufe de căpşuni... al doilea an era o beţie de arome şi fructe... pe terenul dintre amplasamente (limbaj de lemn!) puneam cuiburi de pepeni galbeni, care se întindeau...
    o, tempora...
    vreau şi eu să plantez un coacăz...

    ReplyDelete