Monday, February 1, 2016

Gust de vară în plină iarnă


  Am rămas în fața porții privind liniștea crescută din zăpada așternută. Pădurea este nemișcată și nimic nu tulbură geroasa Iarnă. 

   Doar "Sus un avion subțire,
 zbârnăie ca un bondar...
dar încolo-i mic cât mine."


Caut și găsesc o frunză, un trandafir prins în gheață și urmele Brândușei.



  













Varza de iarnă și kale se zăresc de sub zăpadă, mă apropii de ele și de solar.



 


             Printre paie găsesc salatele și micile "orientale" care  miros a verde proaspăt. 
Le privesc, tropăi de fericire și de frig, le îmbrobodesc la loc.








Ajunsă acasă, obosită dar mulțumită, pregătesc o supă cu gust de vară.



 Mirela


-->

5 comments:

  1. Ce frumos este la tine acolo!!! Si ce pofta de salata verde mi-ai facut. Mmm..
    Mirela, dar cum de nu le mananca limacsii pe frumoasele tale plantute? La mine nu cred ca ar rezista de gurile infometate ale melcilor. Si inca ceva...ce paturica le pui tu deasupra? Ce folie este? Sunt in solar sau afara? :)) Vezi ce de intrebari rasar din paturica de zapada de afara? Imbratisari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi d'aia le-am plantat ca să le fac in ciudă melcilor! :))
      Au mâncat un rând de salate într-o singură zi, dar am mai plantat înca unul, că nu-mi place să rămână solarul gol peste iarnă. Anul trecut am folosit agrilul pentru protecție, anul acesta am folosit paiele și folia în perioada cu -20C. Este o folie mai groasă, are o ranforsare.
      Anul acesta îmi doresc doua rațe, băiat și fată. Să văd ce reușesc...:)

      Delete
  2. Imaginile sunt minunate si sunt convinsa ca peisajul in ansambu a fost de basm. In ce luna a fost plantata salata? Noi abia acum o saptamana am plantat in solar, am mai pus o folie peste sa vedem daca scapa de melci.Va doresc un weekend minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am uitat la data pozelor, răsadurile de "orientale" le-am plantat în decembrie, în ferestrele însorite. Salata roșie este plantată în luna noiembrie, după ce furia melcilor s-a domolit.
      Vă doresc o zi bună!

      Delete
  3. Multumesc mult pentru raspuns, buna ideea cu domolirea melcilor. Va doresc o seara minunata!

    ReplyDelete