Thursday, January 16, 2014

De ieri

 

Se vede padurea albastra, desfrunzita. Copacii au cuiburi goale printre ramuri.
 Gradina de Ianuarie - imi pun un semn ca sa-mi aduc aminte. 
Frunze verzi, pomi inmuguriti, pasari si insecte. Cald adie vantul...

Ma uit in strat si vad Bobul care asteapta in picioare.
Salata e asudata - ii deschei pieptarul alb de agril. E frumoasa, are haine de primavara.
Ceapa verde impinge in stratul de pai. Cauta patura de zapada.
Spanacul, fetica si faceliile ma asteapta cu vesti. Ce sa le spun?!
                  






Mirelun

14 comments:

  1. Frumos dar nu stiu cat de bine este cu schimbarile astea de clima .Mi-e frica ca s-o gandi baba Dochia ca ne trebuie zapada prin Martie -Aprilie si atunci, sa vezi bucurie. In plus, s-a cam dus rezerva de apa si plantele incep sa sufere de seceta. O zi minunata si toate cele bune. Cu respect,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara Vasile,
      pana se mai uita Dochia la bataturi, eu vin la tine cu pozele pomilor.
      O seara placuta !

      Delete
  2. O iarna foarte ciudata si tare mi-e ca le amageste si le ingheata fix cand n-ar trebui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aurelia ce-o fi o fi acum, zilele au trecut. Calde sau reci .
      Or avea ele o stea norocoasa si o socoteala tainica numai de ele stiute...

      Delete
  3. ai un caiet cu versuri?
    pagina asta spune că da!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, uite ca ti-l trimit. e nesemnat.

      Delete
    2. ai luat pagina asta?! :o
      phiii, mi-a ajuns nasu' la bec:))

      Delete
  4. Eu as zice sa le spui sa stea cuminti ca nu-i a buna vremea asta.

    ReplyDelete
  5. zi-le sa se distreze si ele, pana mai pot, ca nu se stie niciodata....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pai este o galagie in strat :)))) nu vezi ca s-a albastrit panseaua ?!

      Delete
  6. Replies
    1. :)) ea e cea mai guraliva...
      dar cum a ajuns ea in strat, intre ceapa si spanac?
      cum a plecat dintre trandafiri? cu o pasare, un iepuras ..sau cu un zambet?

      Delete