Sunday, January 14, 2018

Salate orientale


                 Primăvara este încă departe, dar frunzele salatelor orientale zâmbesc din castroane. Asemenea și sfecla aurie, să nu uit de ea!

                        Afară este ger și soare, însă în solar sunt 12 grade C și o atmosferă foarte plăcută. Mă bucur să pot dărui aceste frunze minunate, crocante și cu gust delicios. Aceste salate sunt rezistente la temperaturi scăzute și ușor de cultivat. Singurul care tolerează greu frigul este muștarul roșu gigant. Am descoperit o salată chinezească foarte crocantă, cu o frunză groasă care a format bulb imediat după plantare, deasemenea îmi place foarte mult Choi sum

                        Pentru ca aceste plante să nu formeze tija florală și să-și păstreze prospețimea le-am udat o dată pe lună și a fost îndeajuns. Le-am acoperit cu agril în nopțile geroase, dar mai este un strat de agril sus, pe bara de cultură. Zilele geroase care vin vor fi un test pentru ele. 

                          Răsadurile își așteapta rândul la plantare, cât de curând am să le pun și pe ele în sol.

                          De cultivat și de prețuit aceste frumoase orientale!



Pack-choi roșu


Choy Sum (baby brassica florets)


Tatsoi

Ruby Streak 

Tatsoi roșu 




Salată chinezească 

Tatsoi roșu 


Salata Regina de gheață






Mangold alb

 Cicoare 

  Komatsuna

 Rucola


Sfecla aurie

Cultivați și degustați!


-->


-->

2 comments:

  1. Si cine a avut bucuria sa guste salatele de mai sus - prin darnicia ta :) se bucura sa vada pozele de mai sus si combinatia de rosu si verde din solarel - e clar, iarna asta se poarta rosu-verde :)) Te imbratisam!

    ReplyDelete
  2. Mi-aș dori mult și eu câte 2 semințe din fiecare . ..

    ReplyDelete