Sunday, February 17, 2013

Din Gradina

Azi am gasit cateva semne bune in gradina, am sa vi le arat si voua :

Zambilele au ras cu gura pana la urechi  cand m-au zarit zgribulita 


Muscarii m-au certat ca i-am lasat acolo si incearcau sa-si schimbe culoarea palida,




Narcisele erau nepasatoare , nici nu mi-au vorbit ,


 Capsunii parca au aparut din senin, acum doua saptamani nu erau, s-au nu mai stiu eu...



 Bradutul este bine, este  multumit,  a fost eliberat din ghiveci si respira aer curat,


Parul era foarte serios si nu-l scoti din ale lui,


 Iar la fereastra sta de paza Ea si asteapta Primavara.
Cand am plecat, mi-a spus ca are ea grija de Gradina, pana ma intorc, sa-mi vad eu de semintele mele...


Mirelun

4 comments:

  1. Frumooos !!! Adica ai fost la gradina si te-a asteptat cu surprize ?
    Craciunita are o culoare de vis. Ce bine trebuie sa-i fie la lumina, pe pervaz ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am fost azi ca sa iau miniserele si am gasit totul bine;) Craciunita e grozava.

      Delete
  2. Suuuperb.Am vazut si la mine cateva lalele rasarite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi le-am gasit si eu, cam de un deget mic, pline de apa si frumoase.

      Delete